Závodní tlumiče

KONI je tradičním dodavatelem tlumičů pro seriály různých závodů, např. Formule 1, Le Mans, DTM. Jsme hrdým partnerem Aston Martin racing. I díky tomu můžeme být lídrem v nových technologiích tlumičů a připravovat špičkové produkty i pro vaše sportovní aktivity.

ŘADA 2612 - NÍZKÁ HMOTNOST A TŘENÍ

koni 2612Tato řada vznikla z potřeby špičkových týmů ve zlepšení aerodynamiky, hmotnosti a také tření. Je založena na osvědčené technologii 2812 MKII, což je obousměrně nastavitelný tlumič, který v posledním desetiletí používá mnoho závodních týmů. Hlavním odlišením od 2812 MKII je menší průměr a nižší třecí část. Záběr mají v rozmezí 29 - 109 mm.

Tlumiče jsou speciálně navrženy pro soutěžní účely a nabízejí úplnou nastavitelnost při namontování na vozidlo. Jejich seřizovací mechanismus umožňuje maximální kontrolu nad tlumícími sílami, a to zejména při nízkých frekvencích tlumení.

K dosažení tohoto cíle se řada 2612 nespoléhá na běžně používané jehlové ventily. Místo toho používá lepší a pokročilé úpravy zásobníku, který kontroluje otevírání a zavírání ventilu. Pojistka zajišťuje, že každý ventil bude buď otevřený nebo uzavřený.

K dispozici jsou různé zásobníky, každý s vlastním souborem vlastností. Dvojice zásobníků se nachází v hlavním pístu, jeden slouží proti otřesům, jeden pro lepší pružení. Společně ovlivňují základní ventilové ústrojí 64 různými způsoby tím, že všechny síly vytvářené pístem, kontroluje klapka. Reakce tlumiče jsou rychlé a přesné, rázné a plynulé. Není nutné, aby nádržka byla odděleně. Instalace je jednoduchá, kompaktní a lehká.

Kromě toho, že byl tlumič vyvíjen a používán ve Formuli 3 Euro, je 2612 standardní výbavou v N.T. Formuli S2000.

ŘADA 28

Tato řada tlumičů se nespoléhá na běžné ukazatele. Místo toho využívají kvalitnějšího a pokročilého nastavení zásobníků, které ovládají otevírání a zavírání otvorů na ventily. Pojistka zajišťuje, že každý ventil bude buď otevřený nebo uzavřený.

K dispozici jsou různé zásobníky, každý s vlastním souborem vlastností. Dvojice zásobníků se nachází v hlavním pístu, jeden slouží proti kodrcání, jeden pro lepší pružení. Společně ovlivňují základní ventilové ústrojí 64 různými způsoby tím, že všechny síly vytvářené pístem, kontroluje klapka. Reakce tlumiče jsou rychlé a přesné, rázné a plynulé.

koni 2812mkiiNení nutné, aby nádržka byla odděleně. Instalace je jednoduchá, kompaktní a lehká.

Řidiči mají rádi řadu 28, protože cítí skutečný rozdíl. Mechanici a závodní inženýři ocení uživatelský komfort a jakousi "jednoduchost" tlumičů, s kterými je tak snadné pracovat. Kupující zase ocení poměr kvalita/cena.

2812 MKII – JEDNOPLÁŠŤOVÉ TLUMIČE (NÍZKÁ RYCHLOST)

Tlumiče jsou speciálně navrženy pro soutěžní účely a nabízejí kompletní nastavitelnost při montáži. Jejich přesné přizpůsobovací mechanismy umožňují maximální kontrolu nad generováním tlumící síly, především
v nižších rychlostech tlumení.

koni 2812

2812 - LONG BODY

Tyto tlumiče jsou rozšířením řady 2812 MKII, která má rozsah od 114 do 224 mm. Řada 2812 - Long Body je navržena z hliníku. Oba konce jsou navrženy pro ložiska o vnitřním průměru 1/2".

2822 MKII - 4 SAY ADJUSTABLE

Ve vývoji KONI série 2822MKII využívali inženýři dlouholetých znalostí a zkušeností z oblasti motoristického sportu. 2822 MKII je založen na osvědčené technologii dvousměrně nastavitelného tlumiče, který je používán mnoha závodními týmy.

koni 2822mkiiHlavní rozdíl mezi sérií 2822 a 2812 je v tom, že je čtyřmi způsoby nastavitelná. Jedná se o dvouvrstvý, vysokotlakový tlumič. Je speciálně navržený pro závodní účely, je plně nastavitelný, i během montáže. Obsahuje dva seřizovací prvky pro stlačení a dva pro roztažení. Oba se přizpůsobují jak pro rychlou, tak pro pomalejší jízdu.

K dispozici jsou různé zásobníky, každý s vlastním souborem vlastností. Jeden pár zásobníků se nachází v hlavním pístu, jeden slouží k tlumení rázů, jeden pro lepší pružení.

Tlumiče umožňují seřízení proti výkyvu vozidla během silného větru. Unikátní tlumení proti vychýlení z trasy během pomalé, ale i rychlé jízdy je generováno z oblasti pístu, nikoliv posunutím ojnice. To vytváří velmi přesnou kontrolu tlumících sil se zanedbatelným zpožděním (hystereze) vzhledem k nízkému hydraulickému tlaku.

Všechny nastavené prvky pracují zcela nezávisle na sobě a mají 8 pozic, přičemž všechny jsou předdefinované.Rozsah nastavení všech čtyř zásobníků je široký a rozdělený do dvou stejných kroků.

Kromě toho, že byl vyvíjen tak, aby splňoval standardy nejvyšší kvality, tak také úzcé spolupracuje s Dallarou, do které se tlumič 2822 vejde jako standardní vybavení na jejich GP2 podvozku.

2816 A 2817 - ZÁVODNÍ VLOŽKA VZPĚRY

koni 2816Tlumič jsme vyvinuli speciálně pro vozy s nezávislým zavěšením kol, na tlumičích řady 2816 a 2817 je sdílen podíl interních komponentů s velmi úspěšnými závodními tlumiči řady 2812. Je k dispozici s maximální možností nastavení tuhosti a s pojistkou. Rozsah zdvihu tlumičů je v rozmezí od 119 (4,685 ") do 199 (7,835") mm.

Tlumiče řady 2817 jsou cenově efektivní řešení pro vzpěry profesionálních nebo klubových závodníků. Je to vzpěra bez držáku obsahující prvky řady 2816. Ocelové držáky je možné na přání zákazníka přivařit. Nabízí rozsah zdvihu od  119 do 199 mm.

koni 2817Řady 2816 a 2817 jsou standardizovaná zařízení. To znamená, že všechny zásobníky tlumičů řady 2816 a 2817 mají stejné základní rozměry a vlastnosti. Délky zdvihu a charakteristika ventilového ústrojí budou uzpůsobeny tak, aby vyhovovaly konkrétnímu využití.

Jsou speciálně navrženy pro soutěžní účely a nabízejí kompletní nastavitelnost při umisťování na vozidlo. Jejich přesné přizpůsobovací mechanismy umožňují maximální kontrolu nad generováním tlumící síly, především v nižších otáčkách.

ŘADA 8211 - DVOJITÝ HYDRAULICKÝ TLUMIČ

Jde o z vnějšku dvojitě nastavitelný, ocelový tlumič, který byl použit ve Formuli 1, Can-Am závodech a může být nainstalován prakticky do kteréhokoliv závodního vozu, který kdy byl vyroben.

koni 8211Tuhost tlumiče může být přenastavena nezávisle na demontáži tlumičů z auta. Rozložení tlumičů přijímá 2,25 až 2,50 vnitřního průměru pružin.

Tlumiče řady 8211 jsou plně přestavitelné a ventilové ústrojí může být přizpůsobeno pro široké spektrum aplikací.

Tlumič byl aktualizován  tak, aby obsahoval pokroky v materiálech a výrobních postupech. Tento konstrukcí klasický tlumič je prémiovým tlumičem pro závodní vozy a pro závodní vozy veterány.

Řada tlumičů 8211 má pochromované části a je tlumičem pro klasickou Formuli Ford nebo pro vozidla kde nejsou speciální tlumiče povinností,
či nezáleží na hmotnosti.

ŘADA 3011 - JEDNODUCHÝ TLUMIČkoni 3011

Tlumiče KONI řady 3011 jsou vysoce výkonné, důkazy jsou stálá vítězství na všech úrovních již od roku 1986, včetně INDY 500.

Řada 3011 je ocelový, externě dvojitě nastavitelný, vysokotlaký tlumič. Jeho patentovaná jednoplášťová konstrukce umožňuje nezávislé změny tlumení nárazu.Rozložení tlumičů přijímá 2,25 až 2,50 vnitřního průměru pružin.

Řada 3011 je zvlášť vhodná pro využití s vyššími rychlostmi pístu, kde jsou vyžadovány další progresivní vlastnosti tlumení. Mají přibližně čtyřikrát až šestkrát větší rozsah nastavení v daném ventilové ústrojí než jejich konkurenti. Tyto tlumiče jsou k dispozici s různými ventily, proto aby vyhovovaly vašim specifickým požadavkům tlumení.

Rozsah zdvihu až 9" činí ze serie 3011 velmi všestranný tlumič, použitelný od klubových závodů až po INDY nebo od silničních až po historické F1.

.

 

Aktuální akce

Vánoční akce ARB

Dárky k uzávěrkám Air Locker a tlumičům OME BP-51... 28.11.2016

Nevybrali jste? Další modely této značky...

Copyright © 2017 Dajbych, s.r.o., Všechna práva vyhrazena

↑ nahoru

Tvorba www stránek BARTON STUDIO s.r.o. - webdesign Plzeň