Líbí se Vám tento model? Vyzkoušejte si ho na vlastní kůži

Objednat předváděcí jízdu

Land Cruiser V8

Nejvyšší model Land Cruiseru je díky svým předchozím generacím legendou mezi terénními auty. Inženýři stavěli na důvěryhodnosti a zachovali vyzkoušenou pevnou konstrukci. V8 se tak může směle nazývat "král terénu".

Zároveň je ale Land Cruiser pro řidiče oázou luxusu do nepohody.

  • bezkonkurenční průchodnost terénem
  • osvědčená rámová konstrukce
  • nastavitelná světlost
  • zvládání terénu umožňuje systém Crawl Control
  • asistent pro rozjezd do kopce i Downhill Assist Control


Vůz využívá zcela přepracovanou podvozkovou platformu s rámovou konstrukcí:

  • délka nového modelu byla prodloužena o 60 mm na 4.950 mm
  • rozvor 2.850 mm, výška se pohybuje mezi 1.865 mm a 1.910 mm v závislosti na druhu odpružení
  • šířka vozu dosahuje 1.970 mm, což je o rovné tři cm více než u předchozího modelu řady 100
    Novinky nového modelu MC 12:
  • vyšší výkon
  • LED osvětlení
  • ergonomičtější palubní deska s dotykovým displejem
  • splňuje Euro 5
  • asistent zatáčení

Pomůže vám projet všude

Příchod nové generace s sebou nenese jen změny vzhledu a pohonné jednotky. V nabídce je nyní několik zajímavých technologií. Například aplikace systému Crawl Control (dodávaný v kombinaci se zážehovým motorem), jenž automaticky reguluje chod motoru a brzdy při velmi nízkých rychlostech a zabraňuje tak protáčení i blokování kol. Při jízdě v extrémně náročném terénu ovládá řidič vůz pouze otáčením volantu.

O lepší stabilitu vozu se stará kinetický dynamický systém zavěšení (KDSS), který aktivně ovládá tyče stabilizátoru na přední i zadní nápravě pomocí dvojice hydraulických řídicích válců.

Aktuální akce

SOUTĚŽ: Decibely lásky

Vyhrajte vstupenky na premiéru s autogramiádou filmu, který se natáčel u nás.... 31.1.2016

Síla a spolehlivost

Land Cruiser V8 se pro evropské trhy dodává s novým dieselovým motorem 4,5 l D-4D V8 v kombinaci s novou 6 rychlostní automatickou převodovkou.

  • nejvyšší točivý moment 650 Nm v rozsahu otáček 1600 až 2800 ot./min.
  • výkon 210 kW při 3600 ot./min.
  • kombinovaná spotřeba paliva 10,2 l/100 km, což znamená 4% zlepšení oproti původnímu agregátu

 

Druhým agregátem v nabídce je vylepšený zážehový motor 4,7 VVT-i V8 který spolupracuje s pětistupňovou automatickou převodovkou.

  • točivý moment 445 Nm při 3400 ot./min.
  • výkon 212 kW při 5400 ot./min.
  • kombinovaná spotřeba paliva 14,4 l/100km, což představuje zlepšení o 12 %.

 

Oba agregáty splňují emisní předpisy Euro IV.

Test LC V8:

Samozřejmostí u každého nového modelu obecně by měla být lepší bezpečnostní výbava – ani tady není Land Cruiser pozadu. O bezpečnost posádky se stará například:

  • nově vyvinutý protiblokovací brzdový systém ABS pro různé druhy terénu
  • systém řízení stability vozu (VSC)
  • elektronické rozdělování brzdné síly (EBD)
  • až 10 airbagů


Podívejte se do ceníku na vybavení jednotlivých verzí Sol, Lux, Lux Navi a Lux +.

Rezenze LC V8:

Podívejte se na aktuální ceník Toyota Land Cruiser V8

 

 

Autosalon Dajbych Plzeň: specializovaný prodej Toyota; specializovaný servis Toyota. Číslo jedna pro Plzeňský kraj.

Nevybrali jste? Další modely této značky...

Copyright © 2017 Dajbych, s.r.o., Všechna práva vyhrazena

↑ nahoru

Tvorba www stránek BARTON STUDIO s.r.o. - webdesign Plzeň