HILUX 6X6
#NOSNOST #PROSTOR #MOBILITA
Hilux 6x6 je odpovědí společnosti Dajbych na problémy, které řeší někteří zákazníci – u klasických 4x4 pick-upů se rychle vyčerpá prostor a užitečné zatížení, což vede ke snížené mobilitě. To vede k potřebě více vozů nebo horším možnostem nástaveb a individuálních úprav.
Hilux 6x6 je přestavba běžné Toyoty Hilux evropské homologace s Euro 6, kterou provádí firma Dajbych 4x4. Úprava probíhá individuálně vždy podle přání konkrétního zákazníka.
NOSNOST 3 TUNY
- trojnásobné užitečné zatížení oproti pick-upu 4x4
- převážení těžších trvalých i dočasných nákladů s pomocí samonivelačního systému vzduchového odpružení
- nosnosti náprav a poměr zatížení přední nápravy umožňují široký rozsah zatížení a umístění nákladu
VĚTŠÍ NÁKLADOVÝ PROSTOR
- prodloužení podvozku o 1 230 mm výrazně zvětšuje zadní nákladovou plochu
VYLEPŠENÁ PRŮCHODNOST TERÉNEM
- zvýšená trakce díky 6 hnaným kolům
- rozložení zatížení zvyšuje pohyblivost vozidla
REFERENCE > HASIČSKÝ RZA
Prvním vozem v ČR u zákazníka se stal tento speciál na hašení elektromobilů >
FLEXIBILITA PROVEDENÍ A ÚPRAV
Díky svým vlastnostem a našim zkušenostem je Hilux 6X6 ideální pro přestavby a individuální úpravy v mnoha odvětvích. Zde jsou příklady některých z nich.
HASIČI
Užitečné zatížení, nákladový prostor, mobilita a stejný typ kol na nápravách se ideálně hodí pro řadu speciálních hasičských a záchranářských vozů.
- single, extra i double cab verze
- osvětlení vozidla, sirény a označení na vozidle
- úložné systémy pro vybavení
- zajištění a instalace vybavení specifického pro zákazníka.
ARMÁDA
Umožňujeme vytvořit vozový park lehkých užitkových vozidel s různými kombinacemi užitečné hmotnosti, nákladového prostoru a možností mobility vozidel v provedení 4x4 a 6x6 jak je tomu v mnoha zahraničních ozbrojených silách. 6x6 řeší problém zatížení, prostoru i pohyblivosti .
- přeprava jednotek a nákladu
- průzkumné / mateřské vozidlo dlouhého dojezdu
- hasičská záchranná služba CAT 3 na letištích
- teleskopický stožár / pozorování / úkryt
VOJENSKÁ AMBULANCE
PŘEPRAVA S VYSOKOU MOBILITOU
NOSIČ LEHKÉ HOUFNICE
ENERGETIKA
Pojízdná zdvihací pracovní plošina se zvýšenou výškou a dosahem umožňuje přístup a provoz i v nejnáročnějších terénech. K přepravě větší osádky lze použít dvojitou kabinu a lze přepravit více vybavení.
EXPEDICE
Campingové přestavby bez omezení nízkým zatížením a bez snížení mobility díky nízkému odjezdovému úhlu.
PŮDNÍ INŽENÝRSTVÍ
Přeprava mobilního vrtného zařízení bez přívěsů.
DENDROLOGICKÉ PRÁCE
Delší pracovní intervaly v nejnáročnějších podmínkách.
TECHNICKÝ PŘEHLED
PODVOZEK
Speciální konstrukce žebřinového rámu vozu svařená ze čtyř trubkových profilů s velmi vysokou tuhostí.
PŘEVODOVKA
Vyvinuli jsme pohon se dvěma kardany k zadním nápravám se samosvorným diferenciálem s uzávěrkou. Na obou zadních nápravách je dále možno současně uzavřít oba nápravové diferenciály. Jako opci nabízíme uzávěrku přední nápravy. Vozidlo je možno provozovat v režimech 6 x 4 (zadní nápravy), 6x6 a 6x6 s redukcí.
NÁPRAVY
Prvky a ramena zavěšení předních kol byly vylepšeny, aby bylo možné zvýšit celkové zatížení a životnost. Jako střední a zadní se používají tuhé nápravy Toyota Hilux, aby se co nejvíce využily součásti Toyota a maximalizovala nosnost.
ODPRUŽENÍ
Výškově nastavitelný vzduchový systém. Pružení obou zadních náprav se snímáním zatížení. Každá zadní náprava je vybavena stabilizátorem.
BRZDOVÁ SOUSTAVA
Na obou zadních nápravách jsou kotoučové brzdy.
BEZPEČNOSTNÍ SYSTÉMY
Jsou zachovány v souladu s homologací 1. stupně.
MOTORY
Osazeno standardním turbodieselovým motorem 2,4 D se 110 kW/400 Nm.
Na přání lze i atmosférický benzínový agregát 4,0 se 167 kW.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
HMOTNOSTI | ROZMĚRY | ||
Pohotovostní hmotnost | 2 610 kg | Délka vozidla | 6 300 mm (jako konverzní platforma) |
Užitečné zatížení | 3 000 kg | Min. délka vozidla | 5 652 mm (min. zadní převis) |
Maximální přípustná celková hmotnost | 5 610 kg | Max. délka vozidla | 7 536 mm (max. zadní převis) |
Nosnost přední nápravy | 1 750 kg | Rozvor | 3 300 mm (střed) a 4 300 mm (vzadu) |
Nosnost střední nápravy | 2 100 kg | Prodloužení rámu | 1 200 mm |
Nosnost zadní nápravy | 2 100 kg | Délka ložné plochy | 2 672 mm (min) a 4 552 mm (max) |
PŘÍVĚS | |||
Brzděný přívěs | 3 500 kg | Poloměr otáčení | 7,5 m (pneuú, 7,8 m (obvodový) |
Celková hmotnost soupravy | 8 100 kg |