NÁŠ KOLEGA MISTREM SVĚTA!

2019

Máme ohromnou radost – náš kolega Štěpán Konývka, diagnostik z pražské pobočky autosalonu Dajbych je oficiálně nejlepší na světě. V anglickém Warwicku se jako zástupce České Republiky zúčastnil klání o korunu Global Technician of the Year 2019, pořádaného společností Jaguar Land Rover. Potvrdil tak, že v autosalonu Dajbych máme ty nejšikovnější servismany. Vždyť tak ještě vylepšil předloňské 12. místo dalšího kolegy Martina Mendy.

Tato prestižní soutěž se koná každoročně a její podtitul „Everyday Legends" je příznačný. O tom, že jde o velmi náročnou bitvu, svědčí počet finalistů – pouhých 35, kteří se museli kvalifikovat z 201 zemí. Na začátku totiž bylo více než 19 000 zaměstnanců z 1 656 dealerství!

Sám Štěpán na oslavě po jeho návratu potvrdil: „Prověřili nás opravdu důkladně, a hlavně vše vycházelo z praxe. Porotci hodnotili nejen výsledek, ale převážně správné postupy a myšlení v tom smyslu, jak přijít na problém." Oldřich Malý, regionální technický manažer Jaguar Land Rover Czech, který Štěpána na soutěž připravoval, doplňuje: „Leckdy tak klíčem k odpovědi byl naopak vhodně položený doplňující dotaz." Potřeba bylo i trochu štěstí, přiznává Štěpán: „Například v písemném testu byly otázky na chybové kódy, několik z nich jsem znal zpaměti, protože jsem se s nimi prostě setkal opakovaně". Přesto výsledky hovoří za vše a za naším borcem na stupních vítězů skončili mechanici z Anglie a Austrálie, přestože určitě jim přece jen trochu času šetřila jejich mateřština, ve které soutěž probíhala.

EVERY DAY LEGENDS 

Program Everyday Legends oceňuje za každodenní tvrdou práci ty, kteří značku Jaguar Land Rover reprezentují a starají se o nejlepší úroveň servisních služeb pro zákazníky. Sami soutěžící ještě zlepší své schopnosti. Týden v Anglii strávili nejen v tréninkovém centru JLR, ale navštívili továrnu, vyzkoušeli nejnovější auta v Experience centru a hlavně mohli sdílet své zkušenosti, které pak předají kolegům doma.


Jak řekl majitel autosalonu Petr Dajbych: „Jsme na Štěpána Konývku pyšní. A nejen na něj. Takový okamžik připomene to, co v pracovním shonu člověk ne vždy vnímá... jak dobrou práci každodenně musí celý tým dělat, aby zákazníci byli spokojení."

Ještě jednou tedy gratulujeme!

Objednat do servisu





Poptávka / dotaz na díly a přílušenství





Přihlásit odběr aktualit